قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security v5.0.93.0 Fina

 

 

امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security


ESET NOD32 Antivirus & Smart Security
آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET NOD32 Antivirus & Smart Security :
ESET Personal Firewall:

دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
- Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
- ESET Anti Spam:
 
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

قابلیت های كليدي نرم افزار :
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن فايل هایی که مشکوک به آلوده
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و ...
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود دو بسته امنيتي

     

     

    دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2012



    بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
    Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
    آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
    امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
    نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.


    قابليت هاي كليدي نرم افزار Norton Internet Security & AntiVirus 2012 :
    - سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
    - به روز رساني هاي سريع در مدت زمان بين 5 تا 15 دقيقه
    - مقابله قدرتمند با انواع ويروس ها ، تروجان ها ، كرم ها و ...
    - آنتي اسپم قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - ديوار آتش قدرتمند و موجود در بسته Internet Security
    - امنيت در شبكه هاي رايانه اي (‌تنها در بسته Internet Security)
    - امنيت بالا در اينترنت و اطلاعات شخصي
    - امكان بهينه سازي سيستم
    - نصب بسیار سریع برروی سیستم
    - قابليت بازگرداني بوت سيستم
    - مديريت فرزندان با قابليت Parental Control
    - جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • آسوده خاطر با بسته امنيتي قدرتمند AVG Internet Security 2012 v12.0.0.1807

     

     

    آسوده خاطر با بسته امنيتي قدرتمند AVG Internet Security


    یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری که در زمینه فعالیت های امنیتی دستی دارد و امروزه هم به عنوان یکی از محبوب ترین ها مطرح است شرکت AVG بوده است. AVG که محصولات متعددی را عرضه می نماید از گذشته تا به حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها آخرین فایل های مخرب را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. AVG Internet Security یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که چندسالی است که عرضه آن شروع شده و نسخه 9 آن با قدرت بیشتری نسبت به گذشته مدتی است عرضه شده است. این ابزار امنیتی قدرتمند که مانند دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت AVG به سادگی نصب و قابل استفاده بوده در سریعترین زمان ممکن به روزرسانی می شود.
    عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن دو قابلیت و خصوصیت برتر این بسته امنیتی به شمار می رود. AVG Internet Security که ابزاری بسیار حرفه ای به شمار می رود قادر است تا با دیوار آتش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است جلوی هرگونه حمله ای ایستادگی کرده و امنیتی پایدار را به همراه داشته باشد. آنتی ویروس بسیار سریع که در مقابل بیش از 30 هزار ویروس جدید ایمن شده است، آنتی اسپم قوی و دیگر ابزارهای موجود در این بسته ی امنیتی می توانند یک سیستم رایانه ای امن را برای هرکاربری تامین کنند.در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی نظیر حالت Game Mode یا چک کردن سایت های مخرب و مواردی از این دست هم دیده می شوند که نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می کنند.

    قسمت های مختلف نرم افزار:
    - Firewall: محافظت در برابر هکرها
    - System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
    - Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
    - Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
    - Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
    - Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
    - Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG Internet Security 2012 v12.0.0.1807 :
    - سرعت بسیار بالا در اسکن سیستم
    - عدم کاهش کارآیی سیستم
    - سهولت در نصب و استفاده آسان از نرم افزار
    - آنتی ویروس قدرتمند موجود در بسته امنیتی
    - دیوار آتش قدرتمندتر
    - ابزاری به نام AntiPhishing  موجود در نسخه ی جدید نرم افزار
    - آنتی اسپم با دامنه گسترده تر در شناسایی فایل های مخرب
    - اسکن دائمی ایمیل های ورودی و خروجی
    - حالت Game Mode
    - سرعت بالا در به روزرسانی های نرم افزار
    - عدم نیاز به تنظیمات خاص
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security v5.0.93.0 Fina

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود